YABLOKi.ua

YABLOKi.ua

Команда YABLUKA з вами на одній Аpple хвилі

Ми завжди із задоволенням підкажемо, розповімо та допоможемо визначитися з вибором, адже без перебільшень – кожен член нашої команди знає про техніку Apple все і навіть трохи більше! В YABLUKA тільки найвигідніші ціни та найбільший вибір товарів в наявності!

Чому ми?

Найвигідніші ціни

Соковита ціна на техніку Apple – це результат нашої повсякденної роботи. У YABLUKA кожен клієнт – наш друг, а друзям завжди пропонують найкраще!

Доставка в будь-яке місто України

Абсолютно неважливо, в якій точці України ви знаходитесь – ми з любов’ю запакуємо та відправимо ваше замовлення до будь-якого населеного пункту, де є відділення Нової Пошти.

Абсолютна якість

YABLUKA пропонують тільки ту техніку та аксесуари, якими ми користуємось самі, тому ми можемо гарантувати, що ви залишитеся задоволені покупкою.

2.5 22 голоси
Загальна оцінка
Підписатися
Сповістити про
guest
28 Відгуки
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Юлія
Ваша оцінка :
     

Повністю задоволена покупкою з яблук. Все працює , мені допомогли прям у магазині налаштувати телефон і поклеіли захисне скло. Дякую 

Харченко Влад

Чудовий магазин, гарний вибір, обслуговування. Залишились задоволені.

Дениска

Дуже сподобалось обслуговування і асортимент у яблуках. Не очікував що у магазині такий великий вибір і все є в наявності. 

Ольга

Чи давали фізичний чек при покупці?

Антон
Ваша оцінка :
     

Дуже швидка доставка з інтернет-замовлення. Сайт зручний, зрозумілий. Купував вперше, до цього багато чув про Яблука, тепер теж можу додадити, що магазин дійсно класний!

Андрій

Дуже подобається що у яблуках весь товар в наявності, можна прийти і по факту обрати те що треба без передзамовлень .

Ілона

Дуже хороший товар, все якісне і в наявності. Завжди привітний персонал . 

Євген Кацюпа
Ваша оцінка :
     

Нещодавно купував айфон , можу сміливо рекомендувати яблука бо тут найвигідніше купувати. Діють приємні знижки різні цікаві пропозиції. Приємний персонал і великий вибір .

Андріан
Ваша оцінка :
     

Купував через сайт навушники, дуже зручний функціонал , є оплата частинами. Швидко доставили , все сподобалося.

Каріна Власенко
Ваша оцінка :
     

Сподобався магазин , великий асортимент, приємні ціни, покупкою задоволена. 

Андрій Святков

Один з найкращих магазинів, завжди великий асортимент , вигідні ціни і привітний персонал. 

Оксана
Ваша оцінка :
     

Були в магазині в каравані , все дуже сподобалось. Привітні консультанти і великий асортимент. Все сподобалось. 

Аріна Кочуєнко
Ваша оцінка :
     

Ми не так давно купували ноутбук сину і звісно тільки в яблуках, бо у них найбільші знижки і великий асортимент. 

Аріна Сташевська
Ваша оцінка :
     

Замовляла на сайті дайсон, дуже швидко прийшов. Все гарно упаковано і приємно вражена що оплатити можна було usdt.

Anton
Ваша оцінка :
     

Про магазин не можу сказати взагалі нічого доброго.
Не замовляйте тут. Особливо не робіть предзамовлень. Будете чекати 1 місяць, замість 1 тижня (як вони самі кажуть постійно) і врешті решт ціну піднумуть на 20% від того, що було заявлено на етапі предзамовлення. Про це ви дізнаєтеся безпосередньо на касі після втрати цілого місяця. Менеджери звичайно вам нічого не скажуть ні про якісь бронювання ціни, ні про зміну цін. А навіщо – клієнти ж дурні, все схавають. Якщо є змога купити в іншому місці – купуйте не вагаючись, бо потім ризикуєте залишитись без товару по вигідній для себе ціні – втратите час і гроші. Не повторюйте моїх помилок – замовлення в цьому магазині врешті решт коштувало мені зайвих 10.000 гривень. Краще б купив в іншому місці і задонатив цю переплату на ЗСУ.

Юрій
Ваша оцінка :
     

Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!

30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч. Так як я користувач наушників попередніх серій було зрозуміло що з ними щось не так. 2 січня я звернувся в магазин для того щоб їх повернути оскільки товар був повністю в товарному вигляді. Менеджер який приймав у мене повернення надав інформацію що необхідно щоб наушники поїхали до їхнього сервісного центру для перевірки на брак та сказав що відповідь я отримаю на НАСТУПНИЙ ДЕНЬ! Наступного дня зі мною ніхто не звязувався та нічого не повідомляв. Протягом наступних днів я не отримував ніякої конкретики по тому шо з моїми наушниками, менеджери підтримки в боті тегелеграм максимально не в темі того про що їх запитують та яку інформацію вони дають, відправляють шаблоні відповіді не по темі. Окрему увагу хочу приділити менеджеру Володимиру з яким я спілкувався по телефону. Людина не тримає свого слова, не бере за свої слова відповідальність. 11 січня Володимир мені обіцяє напряму що 13 число крайній день коли я можу забрати наушники. Цього звичайно ж не відбувається і мені Володимир знову говорить що потрібно зачекати без ніякої конкретики. Це все затягнулося так що дивним збігом обставин я отримав свої наушники вже по закінченню 14 днів на повернення. Зробили дурня, марнують час та нерви Досвід був першим та останнім. Нікому не рекомендую користуватися послугами цього магазину.

Elena
Ваша оцінка :
     

Купила мультистайлер дайсон у листопаді.Через місяць,у грудні періодично перестав включатись, було чути наче замикає шнур.Здала в ремонт . Через місяць повернули із заключеннням що треба було почистити фільтр. Але чомусь ремонтували МІСЯЦЬ. Через місяць користування знову ж така поломка і знову здаю в ремонт. Чекаю ще місяць. Заключення майстра, що виявлено не авторизоване втручання в цілісність пристрою. Хоча крім « майстрів» сервісного центру ніхто його не ремонтував. Ніде не було зазначено, що він ремонтується вже вдруге. За 4 місяці користування 2 з них він був у ремонті. Робіть висновки с приводу якості товарів, які продаються у цьому магазині

Олександр
Ваша оцінка :
     

Замовив наушники, які продавець представив як абсолютно нові. Однак, коли я їх отримав і відкрив упаковку, побачив, що вона вже була розпакована. На самих наушниках виявились додаткова пломба, а всередині я знайшов бруд та волосся. Додатково ззовнi упаковка була не дуже чистою. Це неприємно і розчаровує, особливо коли купуєш товар за повною ціною, очікуючи новий продукт. Не варто довіряти магазину, який таким чином вводить в оману своїх клієнтів.

Вольдемар
Ваша оцінка :
     

Ублюдочный магазин. Бонус баллы насчитывают легко а списать их можно только на доп зашиту товара / зашитные стекла и всякое такое и то не больше чем ОДИН процент с суммы покупки. Имея бонус на 2,000 мне при покупке телефона за 40.000 сказали спишем бонусами 400 грн….. Шарага

Наталя
Ваша оцінка :
     

Найгірший сервіс в моєму житті. Після Нового року, 1 січня вирішила придбати айфон 16 про.
Обрали саме YA.ua, бо там дешевше та подруга придбала там айфон з яким не було проблем, тому вирішили що сервіс “перевірений”. Обслуговував нас консультант Марк, в якого наглості хоч відбавляй) В розмові поступово переходив на російську мову, що протидіє закону України про обсуговування клієнтів. В чому притензія окрім мови? Марк почав вмовляти нас на гарантію з обміном телефону на нову модель через рік-два якщо я доплачу 25% до вартості телефону, проте мені ця гарантія не була цікава, відмовляла я Марку разів зо три-чотири, коли він вирішив перейти на іншу гарантію з обміном телефону на новий якщо з ним буде брак.
Знову ж таки, я не той клієнт який “ведется” на такі штуки, мене “розвести” важко, тому я відмовляла консультанту ще два-три рази.
Марк, який бачив що йому не вдаєтся “уломати” мене, тут і почав переходити на російську мову, почав показувати мені зі свого телефону які гарантійні випадки бачив на практиці, презентуючи свій товар як супер не якісний та не надійсній.

Втім, коли я в сотий раз відмовила Марку він закипів та сказав вислів який остаточно мене відвернув від сервісу:

“Ну если у вас есть еще 60 тысяч отдать за другой телефон, тогда конечно гарантию не берите.”

Перепрошую? Після цього пішла купила телефон в Цитрусі і горя не знала) До речі, сервіс YA.ua та https://yabloki.ua/ це одна контора, в якої два різних сайти з різними цінами на їх товари) І якщо ви прийдете і скажете що ви хочете купити товар бо бачили його на сайті, спершу вас запитають на якому саме, бо їх два.
Тому нікому не раджу, замість оригінального айфона покладуть незрозуміло що

Даниил
Ваша оцінка :
     

Проводив заміну дисплейного модулю в їх сервісі, дисплей с першого місяця після заміни начав заліпати при холоді чи жарі, отнес назад в сервіс, за неділю вони не знайшли причини цього и обгрунтовують це тим что він залипае ізза мого єпл айді, 21000 гривень в мусорку, більше ніколи не звʼяжусь з цим магазином і тимпаче з їх сервісом

АННА
Ваша оцінка :
     

Доброго Дня! хочу повідомити 09.02.2025 р.я купувала в магазині YABLUKA за адресою місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 55, планшет Apple ІPAD 10,9 (2022 року) 256 ГБ, з послугою розширена гарантія, яка включає в себе згідно офіційної інформації на сайті та гарантійного талону : “НА ПЕРШОМУ РОЦІ ГАРАНТІЇ, ЕСКТРА ЗАМІНА ПРИСТРОЮ” обмін на новий пристрій. При покупці товару мені повідомили в магазині, що у випадку невідповідності товару, або його не справності я маю змогу обміняти його за послугою “РОЗШИРЕНА ГАРАНТІЯ”. Придбавши Планшет використовуючи його пару місяців виявилось що протягом 15 хвилин він мав дефекти бистрого використання акумуляторної батареї, а саме розряджався за 15-20 хвилин до 30 відсотків, при повній зарядці працював приблизно 3-4 години в використанні просто на відеофільми або мультики. Я звернулась до магазину за розширеною гарантією, мені оновлили ПК в строки заявлені в розширеній гарантії, але проблема не була вирішена, я знову звернулась до магазину та передала його до магазину, а той в свою чергу знову в сервісний центр, але в сервісному центрі мені повідомили що це нормально, що Айпад повинен так розряджатися і це нормально що він працює 3-4 години із заявлених характеристик, я залишили неоднаразво скаргу до магазину та на гарячу лінію YABLUKA, що такий випадок не нормальний і просила вирішити цю ситуацію, але мені не допомогли. Тоді 22.07.2025 року я в магазині YABLUKA подала заяву про заміну мені пристрою на новий за послугою “РОЗШИРЕНА ГАРАНТІЯ” або щоб повернули кошти так як планшет не ісправний. Розгляд моєї заяви тривав більше місяця, і тільки після неоднаразових скарг на гарячу лінію мені у вайбері повідомли, що я маю змогу забрати свій несправний планшет, заміна відбувається тільки у випадку заводського браку, заводського браку не виявлено у поверненні грошових коштів мені відмовлено. Я повідомила на гарячу лінію YABLUKA , про такий випадок, що мені було відмовлено у вирішенні моєї проблеми, другий акт із сервісного центру написали що пристрій працює до 10 годин, хоча це не відповідає дійсності.
ПРОБЛЕМА з придбаним мною Аpple ІPAD 10,9 (2022 року) 256 ГБ, з послугою розширена гарантія в магазині YABLUKA за адресою місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 55, НЕ ВИРІШЕНА, ЗАРАЗ ЧЕКАЮ ЩО СКАЖЕ КЕРІВНИЦТВО компанії YABLUKA, повідомила їм на гарячу лінію про проблему 27.08.2025 року

Dmytro
Ваша оцінка :
     

Дуже не задоволений обслуговуванням і товаром. Купував iphone 13 pro max у подарунок, навязали мені гарантію за 5тис.+ на рік, ще ок, бо можна буде заминіти батарею, потім наклеїли захистне скло за 1000грн.
Вдома при розпаковці виявилось шо телефон не приймає жодну сім-карту і має перегріви просто у простоячому стані, я звернувся сказали приїхати на заміну. Приїхавши на наступний день мені дали такий самий телефон, з звязком і нагріванням було вже все добре. Але! Отже на світлому екрані були пятна від матриці, мене завіріли що екран тут заміняли і все буде ок. Що ж, від телефону тхне клеєм МОМЕНТ вже два тижні, а сам екран почав просто вже вілізати із корпусу в таму місці де пляма від матриці та запах клею не пропав а при нагріванні ще гірше тхне, так от вже їду третій раз. Сказали що їм треба перевірити до 5 днів, а на цей момент дадуть мені інший, тож я зовсім не розумію що це взагалі таке. Ви або робите заміну або повернення коштів. Тож поїду втретє подивимось як вирішать мою проблему. Оновлю відгук після результату

Iryna
Ваша оцінка :
     

Не рекомендую даний магазин, продали несправний телефон. Купували дитині телефон в день народження, і через годину повернулись в магазин бо телефон виявився несправним. Потім три дні катань в магазин, не приємних розмов, повернули кошти!! Це якщо дуже коротко. І ще цікаве про чек, надсилають його по типу на телефон а по факту виявилось посилання на анкету-відгук, будь те обачні

Олександр
Ваша оцінка :
     

Магазин и обслуживание ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ!!!Купил телефон с гантией 6.09 на следующий день принес в ремонт ! За ремонт заплатил,когда телефон сделают никто не может дать ответ! Директор магазина вообще не в курсе происходящего! На вопрос когда будет телефон,ответ может завтра а может после завтра …..

Андрій
Ваша оцінка :
     

Шахраї. На сайті написано, що товар є в наявності, взяли повну оплату одразу, потім відзвонились і кажуть, що відправлять наступного місяця, а якщо я хочу зараз, то маю доплатити приблизно 12% вартості. На мою пропозицію “або відправляйте товар, або повертайте гроші” два дні “уточнювали питання з менеджерами”, потім сказали чекати щє 14 днів поки вони, повернуть щось.

Олексій
Ваша оцінка :
     

Зробив замовлення на навушники яблуках більше місяця тому, оплатив одразу, 2 тижні чекав відправлення, щоразу після дзвінка обіцяли відправити «сьогодні», так і не відправили. оскільки замовлення втратило актуальність попросив повернення грошей, склав заявку на повернення, і вже більше 2 тижнів чекаю гроші, на запитання коли поаернуть ніхто нічого не відповідає, тупо морозяться. найгірший магазин який я колись знаходив в інтернеті

Денис
Ваша оцінка :
     

Взагалі не задоволений сервісом. Придбав телефон та гарантію на рік .В телефоні була замінена задня камера .Через місяць виявився дефект ,зʼявилась не чіткість на фото . Відніс телефон , що б його зробили по обіцяній гарантії. Але мене звинуватили в тому ,що я його втопив,хоча телефон більше ніж туман,нічого не бачив. І в заключенні сказали що це не гарантійний випадок, і телефон потребую повної заміни модуля камери,за мій рахунок.

Незалежний сайт відгуків України