YABLUKA.ua – це мережа магазинів оригінальної техніки Apple в Україні.
У нас ви знайдете широкий асортимент техніки Apple за найкращими цінами.
Ми пропонуємо:
- Гарантійну та післягарантійну підтримку техніки Apple.
- Програму Trade-in, яка дозволяє обміняти стару техніку Apple на нову зі знижкою.
- Широкий вибір аксесуарів для техніки Apple.
- Приходьте до нас і переконайтеся в тому, що YABLUKA.ua – це найкраще місце для покупки техніки Apple в Україні.
Обережно ШАХРАЙСТВО: сумнівний сервіс при купівлі б/у iPhone 11!
Купували дитині в день народження б/у iPhone 11 128 GB Black у магазині. В магазині було три таких телефони(попередньо ми про це дізналися у менеджера і попередили що приїдемо подивитися), обрали той що в кращому стані,і з АКБ 100%. Одразу також підібрали скло, чохол. Дитина була щаслива, але не довго. Через годину ми цей телефон повернемо в магазині з серйозною несправністю: камера гуде, ніби затвор постійно закривається, і всі фото розмиті. Телефоном не встигли навіть скористатися — лежав у сумці без SIM-картки поки дитина гралася в ігровій кімнаті.
Спочатку нас “заспокоїли”, що знайдуть заміну (телефон в магазині не залишили і забрали з собою) — заміну не знайшли. Потім запропонували самостійно везти телефон у сервіс на Хрещатику (у вихідний день!). Ми звісно відмовились — і приїхали в магазин щоб залишити їм телефон для передачі в сервіс (була субота). Пообіцяли, що в понеділок усе буде готово. Ми почали вимагати також перегляд вартості телефону, оскільки він має серйозну несправність і буде заміна камери, і такий пристрій вже не коштує тих коштів, на що нам сказали що немає підстав. На запитання на яку деталь буде заміна, – оригінал чи аналог, безглузда відповідь по типу: ну не я ж буду міняти. Ми почали вимагати що замінна має бути тільки на оригінал і що у виписці з сервісцентру має бути це зазначено, і що ми обовязково це перевіримо.
У понеділок телефон не повернули. У вівторок довелося дзвонити в магазин, з’ясувалося, що продавець “звільнився”, і “ніхто не знає, що він обіцяв”. Менеджерка яка говорила по телефону поводилась по хамськи. Ми почали вимагати повернення коштів — на що нам відповіли пишіть заяву і ми подамо її на розгляд керівництву. Як вам? Спочатку продали несправний телефон, а тепер пишіть заяву. Потім почали натякати, що ми ж “вийшли з магазину і користувалися телефоном”.
А фраза керівника: «Ми ж вам безкоштовно полагодили!» — взагалі вражає.
І це ще не все. Потім зясується що ми навіть чеку немаємо. Як так?! А тому що коли ми його купували, менеджер сказав що чек надійде на телефон, повідомлення прийшло, але там виявилося не посилання на чек, а посиланння на анкету-відгук. Тож будьте обачні.
Підсумок: гроші за телефон, скло і чохол повернули і тільки після погроз що я приїду в магазин викличу поліцію за це шахрайство. Бо вони мали продати телефон у належному стані про який було зазначено в описі товару або попередити що він має несправність. Але судячи з того як менеджери швидко зясували що з ним, в магазині чудово знали що телефон має цю несправність. І це ще дуже короткий опис того що відбувалося!!
Замість подарунка отримали три дні нервів, поїздок і неприємних розмов. Будьте уважні та обачні! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!