Основа філософії бренду – вишуканий асортимент, здатний задовольнити побажання кожного клієнта. Завдяки детальному підбору виробів із найкращих колекцій заводів – виробників України, в мережі «AURUM» Ви знайдете індивідуальну прикрасу, здатну створити неповторні емоції від володіння ним.
Професійні консультанти, знавці ювелірної історії, допоможуть гостям підібрати прикраси, які відповідають їхньому характеру та темпераменту та підкреслять індивідуальний стиль.
Ви завжди можете розраховувати на індивідуальний підхід та комфортну атмосферу під час вибору ювелірних виробів. Компанія «AURUM» постійно вдосконалює та розширює модельний ряд!
Ювелірна компанія «AURUM» – найкращі колекції від українських виробників!
Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не був у використанні, чек і бірка в наявності на місці. Роботу менеджерів не хочу навіть коментувати, тому що я великий шанувальник ювелірних виробів, але з такою безвідповідальною роботу – стикнулася вперше. Один з менеджерів ( оскільки щоразу доєднувався хтось новий в діалог, очікування відповіді декілька годин, а то і днів, а потім постійні запитання від нових менеджерів , чи можете описати, що трапилося, це жахливо непрофесійно) запропонував вирішення ситуації наступним чином: здійснити курʼєрську доставку в Київ ювеліру компанії, який проведе експертизу, і у випадку виявлення браку, буде проведений обмін на аналогічну прикрасу. Відправка була здійснена 7.07.2024 Новою Поштою. Ювелір компанії відмовлявся тричі від зустрічі з курʼєром, і нарешті отримав виріб тільки 18.07.2024, і отримав не він, а один з працівників, як пізніше змогли розібратися менеджери, які також не мали жодного розуміння, що там взагалі відбувається. Після проведення експертизи їхній ювелір підтвердив брак товару, і мені було запропоновано обмін, але не на аналогічну прикрасу, а на іншу, можливо з доплатою з мого боку, оскільки аналогічного браслету більше не було в наявності. Я розглянула можливі інші варіанти прикрас, проте, коли я обрала інший ювелірний виріб, менеджер мені намагався пояснити, що обмін на прикрасу, яку я обрала можливий, але різниця в сумі ( оскільки наступна прикраса дешевше) поверненню не підлягає, я можу, або обрати іншу, або спробувати обрати на 200 грн додаткову прикрасу. Такий варіант мені не підходить, тоді я повідомила менеджера, що я не хочу більше з компанією співпрацювати, і вимагаю повне повернення коштів. Про те, що я не одноразово просила менеджерів звʼязати мене з кимось з керівництвом, щоб питання було закрите- я взагалі мовчу. Мені тільки надсилали електронну пошту, куди я можу написати, але всі ми прекрасно знаємо, як «часто» реагують на повідомлення на електронній пошті.Також був запропонований варіант, повернути різницю коштів бонусами, це також не підходить, оскільки я не хочу продовжувати користуватися послугами компанії, тому що не має гарантії, що наступний ювелірний виріб прийде без браку. Як результат, кошти я оплатила, браслету я більше не маю, і відмова в поверненні коштів.
Це все вже триває більше місяця, і потрачено дуже багато моїх сил і нервів, і ще стільки ж буде потрачено, тому що я достатньо принципова, і питання навіть не в коштах, а в ставленні до клієнта, в вседозволеність, якщо бажає отримати за власні кошти браковану прикрасу і спалити нервові клітини- тоді Вам точно потрібно спробувати в них щось придбати, в іншому випадку – оминайте цю « ювелірну компанію», або пожалієте як і я, що взагалі звʼязалися з ними.
Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не був у використанні, чек і бірка в наявності на місці. Роботу менеджерів не хочу навіть коментувати, тому що я великий шанувальник ювелірних виробів, але з такою безвідповідальною роботу – стикнулася вперше. Один з менеджерів ( оскільки щоразу доєднувався хтось новий в діалог, очікування відповіді декілька годин, а то і днів, а потім постійні запитання від нових менеджерів , чи можете описати, що трапилося, це жахливо непрофесійно) запропонував вирішення ситуації наступним чином: здійснити курʼєрську доставку в Київ ювеліру компанії, який проведе експертизу, і у випадку виявлення браку, буде проведений обмін на аналогічну прикрасу. Відправка була здійснена 7.07.2024 Новою Поштою. Ювелір компанії відмовлявся тричі від зустрічі з курʼєром, і нарешті отримав виріб тільки 18.07.2024, і отримав не він, а один з працівників, як пізніше змогли розібратися менеджери, які також не мали жодного розуміння, що там взагалі відбувається. Після проведення експертизи їхній ювелір підтвердив брак товару, і мені було запропоновано обмін, але не на аналогічну прикрасу, а на іншу, можливо з доплатою з мого боку, оскільки аналогічного браслету більше не було в наявності. Я розглянула можливі інші варіанти прикрас, проте, коли я обрала інший ювелірний виріб, менеджер мені намагався пояснити, що обмін на прикрасу, яку я обрала можливий, але різниця в сумі ( оскільки наступна прикраса дешевше) поверненню не підлягає, я можу, або обрати іншу, або спробувати обрати на 200 грн додаткову прикрасу. Такий варіант мені не підходить, тоді я повідомила менеджера, що я не хочу більше з компанією співпрацювати, і вимагаю повне повернення коштів. Про те, що я не одноразово просила менеджерів звʼязати мене з кимось з керівництвом, щоб питання було закрите- я взагалі мовчу. Мені тільки надсилали електронну пошту, куди я можу написати, але всі ми прекрасно знаємо, як «часто» реагують на повідомлення на електронній пошті.Також був запропонований варіант, повернути різницю коштів бонусами, це також не підходить, оскільки я не хочу продовжувати користуватися послугами компанії, тому що не має гарантії, що наступний ювелірний виріб прийде без браку. Як результат, кошти я оплатила, браслету я більше не маю, і відмова в поверненні коштів.
Це все вже триває більше місяця, і потрачено дуже багато моїх сил і нервів, і ще стільки ж буде потрачено, тому що я достатньо принципова, і питання навіть не в коштах, а в ставленні до клієнта, в вседозволеність, якщо бажає отримати за власні кошти браковану прикрасу і спалити нервові клітини- тоді Вам точно потрібно спробувати в них щось придбати, в іншому випадку – оминайте цю « ювелірну компанію», або пожалієте як і я, що взагалі звʼязалися з ними.
Гарний магазин та хороші знижки перед новим роком були. Купили з чоловіком ось такий мені подаруночок! Дякуємо за гарне обслуговування в ТРЦ Oasis