Нова Пошта

Нова Пошта відгуки клієнтів

Нова Пошта – це компанія з логістики, яка працює в Україні з 2001 року. Компанія пропонує широкий спектр послуг, включаючи:

  • Доставку документів, посилок та вантажів
  • Упаковку і зберігання вантажів
  • Поштові послуги
  • Послуги кур’єрної доставки

Ключові характеристики Нова Пошта

  • Лідер на ринку: Нова Пошта є лідером на ринку експрес-доставок в Україні. Компанія має понад 1200 відділень по всій країні.
  • Широкий спектр послуг: Нова Пошта пропонує широкий спектр послуг, що дозволяє клієнтам вибрати оптимальний варіант для своїх потреб.
  • Висока якість обслуговування: Нова Пошта прагне до того, щоб забезпечити своїм клієнтам високоякісне обслуговування. Компанія має сучасне обладнання і висококваліфікований персонал.

Переваги Нова Пошта

  • Широкий вибір послуг
  • Висока якість обслуговування
  • Доступні ціни
  • Надійність

Унікальні особливості Нова Пошта

Нова Пошта пропонує кілька унікальних особливостей, які відрізняють її від інших компаній з логістики:

  • Розширена мережа відділень: Нова Пошта має понад 1200 відділень по всій Україні, що дозволяє клієнтам швидко і легко відправити або отримати посилку.
  • Доступні ціни: Нова Пошта пропонує доступні ціни на свої послуги, що робить її привабливим варіантом для клієнтів.
  • Програма лояльності: Нова Пошта пропонує своїм клієнтам програму лояльності, яка дозволяє накопичувати бонуси за покупки і обмінювати їх на знижки.
1.4 65 голоси
Загальна оцінка
Підписатися
Сповістити про
guest
68 Відгуки
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Володимир
Ваша оцінка :
     

Не доставляють посилки з Китаю по адресу, хочуть щоб ти сам забирав або з поштомата або з відділення, якщо хочеш переадресувати з поштомата на відділення то дана послуга платна, а то що на посилці домашня адреса нікого не хвилює. Після 5 днів посилка з поштомата їде на відділення, але чомусь навіть не на те що тобі знаходиться ближче. Дзвониш на гарячу лінію до тебе відповідають повишеним тоном. Скаргу по даному питанні кажуть що не приймають бо вона не обгрунтована.
Можна б було в Китаї обрати доставку не новою поштою, 100 процентів вибрав би іншу службу доставки. Укрпошта і та може посилки носити по адресу а нова пошта хоче щоб ти сам бігав шукав свої помилки. Коротше кажучи квест ще той! Не рекомендовано до співпраці дану компанію!

Аліна
Ваша оцінка :
     

Більше ніколи не буду зв’язуватися – це просто жах! В мене нема слів просто – мало того що більше двох неділь їхала та посилка та так і не доїхала – її просто нема. Я не знаю де її шукати. Це не сервіс – це дно. Не лізьте на міжнародні перевезення – катайтеся собі по Україні. Я звісно цього так не залишу – всі соц.мережі повідомлю, в суд подам

Аліна
Ваша оцінка :
     

Мало того, що ціни вже перевищують всі очікування – так і сервісу нормального нема.

Аліна
Ваша оцінка :
     

Хочете десь шукати свою посилку по Європі і не знайти її – скоритайтеся послугами нової пошти!!!!! Як вам таий слоган?

Яна
Ваша оцінка :
     

Пошта працює на великий 0, постійно відправляю посилки до Краматорська, ще на початку грудня посилки приходили за 26-40 годин, а зараз це жах як приїде в Слов’янськ то може там сутки простояти чекаю вже 48 годин, а вона тільки до Слов’янська доїхала…

Света

А як Вам 70 годин по Києву і це ще не кінець шляху моєї посилки! Дичина якась

Юрій
Ваша оцінка :
     

Останні враження не приємні, ціни на доставку ростуть а терміни тільки збільшуються. Відправлення прийшло в Київ і цілу добу знаходиться там перед відправкою в інше місто. Чим різниця з укрпоштою? В ціні і все…

Артур
Ваша оцінка :
     

Жахливий сервіс, мали доставити посилку до 12:00, але не відправили через те що в них були проблеми з маркуванням

Олександр
Ваша оцінка :
     

Мало того, що ціни ростуть. Так ще й спіціально помиляються з адресою, а потім кажуть “відправник повинен був перевірити”.
Замовив у поштомат, зробили адресну доставку щоб доплатив за кур’єра. Тобто вони намагаються якомога більше грошей заробити різними способами.

HALYNA

Мені перепакували в іншому пункті створену відправником 5,6кг у величезну коробку,запхали оберемок бумаги для збільшення об’єму та ваги,записали22,22кг.Гаряча лінія запевняє що габарити пакунка такі як коробка(небачивши того),кажу що є зафіксоване відео та фото розпаковку то всеодно запльовують очі що все правильно.Нікому не рекомендую користуватись послугами нової пошти 👎

Світлана
Ваша оцінка :
     

Вітаю, нажаль ми дуже рідко висловлюємо слова вдячності у відгуках, частіше все є таки негативний досвід. Але пора це змінювати : сьогодні я хочу подякувати HR департаменту компанії НП за правильний підбір працівників та батькам деяких працівників за виховання справжніх ЛЮДЕЙ.
Моя сьогоднішня ситуація підтвердила, що не дивлячись ні на що в серцях живе сміливість до прийняття самостійних рішень. ДЯКУЮ❤️

Роксолана
Ваша оцінка :
     

Відправляла в Україну з закордону свої ж вживані речі в трьох коробках (20810000067795, 20810000074014, 20810000067744) за кожну оплачено 61 євро Новій Пошті. Всі коробки були відкриті і в кожній речі перебиралися або на митниці, або працівниками Нової Пошти. В результаті, з однієї з коробок пропала ціла коробка вживаної косметики і лаків для нігтів. Немислимо, але голота з Нової Пошти спокусилася навіть на вживаний дезодорант, пудру і віск для волосся, а також упаковку прокладок! Украдений цілий набір вживаних лаків для нігтів ORLY (12 флаконів), змивка для нігтів ORLY, розчинник для лаків ORLY. Найбільше вразило, що вкрали навіть пляшку з вживаним добривом для орхідей і флакон для швидкої реанімації рослин. Звісно, крали те, що задекларовано за мінімальною ціною, бо лаки я задекларувала як вживані, а косметику взагалі не декларувала. Подала заяви онлайн і оффлайн, проте більше з ГОЛОТОЮ справ не матиму. На кожному кроці трублять про відкриття нових відділень в Європі, але ГОЛОТА сервісу так і не навчилася надавати. Бажаю Новій Пошті швидкого банкрутства!

Роксолана

ДОПОВНЕННЯ

Компенсація Nova Global,

Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів – https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те “як ми дбаємо про наших клієнтів”.

А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад – https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з”ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.

Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!

Tanyawwe
Ваша оцінка :
     

Довго не наважувалася писати цей відгук, бо не хотілося псувати репутацію НП. Але моєму терпінню та витраченим нервам настала межа! Вже ДЕКІЛЬКА років кур’єри доставки від НП по Чернівцям просто знущаються. Я маю можливість отримувати свою доставку в любий день зранку до 17.00. і пробувала багато разів виставляти різний час доставки до 17.00, бо після цього часу просто дома нікого немає. Але ж кур’єр постійно ігнорує вибраний час доставки і каже, що привезе з 20.00. до 21.00. Багато раз зверталася на горячу лінію НП, оператори приймають звернення, намагаються повпливати на цю кур’єрську доставку. Але нахабство цієї доставки неперевершене!!! Вони ігнорують представників НП також! І вже кілька років поспіль мої замовлення з курьєрскою доставкою НП до Чернівців по Україні доходять за 1 день, а по Чернівцях я через купу звернень та витрачених нервів отримую за 3-4 дня знаходження її в Чернівцях. І щоб зрозуміло було, що це не щось моєю адресою не так, уточню. Кожен місяць я отримую багато всього різними кур’єрськими доставками від: Сільпо, Укрпошти, Епіцентру, доставку води, Мейкап. І з ними ВСЕ добре!!!!!!! А з кур’єрською доставкою від НП це просто жах!!!!!!! Бо ці кур’єри ведуть себе нахабно, неадекватно та й ще невічливо!
Нижче прикріплюю скрін, що мені прислали сьогодні з доставки після кількох звернень на гарячу лінію НП. І навіть після цього знахабнілий кур’єр мені повідомив, що привезе доставку не раніше 8 вечора!!!

Орест
Ваша оцінка :
     

Усі мої посилки доставили в хибні місця .Це жахливо, що через помилку ваших операторів я повинен двічі переплачувати і очікувати на посилки, котрі і так вже були оплачені. Оператор звинуватив мене в тому, що це люди (дві абсолютно різних людини з різних куточків Україния котрим я чітко дав назву населеного пункту і відділення) не провірили чек… хоча відправляють вони мені посилки не вперше і знають, куди саме. Це неймовірно хамське відношення до свого клієнта, особливо враховуючи те, що я часто відправляю допомогу військовим, як і в ситуації з однією з посилок. В ній знаходиться турнікет, котрий був потрібен військовому медику, котрий скоро їхатиме на бойові. Ці речі рятують життя, завдяки котрим ваш бізнес існує. Я благаю вас, майте повагу до своїх клієнтів, і вмійте признавати свої помилки, коли це дійсно так. Помилятися – не гріх, але нахабно впевнювати мене в тому, що вина за помилку лежить на мені. Справа навіть не в грошах, котрі я переплачу, і навіть не в затраченому часі. Але в вашій зверхності. Дякую, надіюсь ви мене почуєте.

Олекса
Ваша оцінка :
     

Чому закривають відділення під час повітряної тривоги у селах де укриттів нема?

Леся
Ваша оцінка :
     

Обманюють,за пакунок 400г взяли 140грн(відправка до 50 км).На другий день за таку ж посилку(відправка дальше 50 км)взяли 80грн.Некомпетентність працівників відділення 27,в. Низинна2 М.Львів

Світлана Б
Ваша оцінка :
     

Передала новою почтою експрес в Португаліію документ, казали 3-5 днів. Відсліджується тільки до польської границі, ціна 1200 гривень за конверт до 100гр. Я рада все йшло за планом 6 відправила, 8 на границі, потім на емейл прийшло повідомлення від UPS, нова почта передала і UPS.Доставили 12 як було вказано новою почтою. Дорого 30 євро, але дойшло скоро і надійно. 5 зірок

Дніпро
Ваша оцінка :
     

Друзі, допоможіть розібратися з терміном Нової пошти «ОБҐРУНТОВАНІ СУМНІВИ», так як і співробітники Гарячої лінії цього не змогли зробити, вкотре доводячи свою некомпетентність.
Я користуюся послугами Нової Пошти давно, вважаю себе постійним клієнтом. Але…розслаблятися не можна. В черговий раз відправляла посилку. Як навчив попередній досвід, все ретельно дома упакували, пакувальну коробку додатково обгорнули стреч-плівкою, але під час зважування оператор сказав, що він повинен оглянути зміст посилки, посилаючись на нові правила: зараз оглядаються всі відправлення. На питання, чому його колега в цей же час приймає у іншого клієнта посилку без відкриття та огляду змісту посилки, запитав чи є в нашій заборонені речі. Нашу посилку ми звісно відкрили майже повністю виклали на стіл, і після того, як оператор (до речі, Ігор Черевань, відділення 51 м. Дніпро) переконався, що ми чесно повідомили про зміст нашої посилки, ми почали складати заново, але вже акуратно та ретельно, як було, не вийшло.
Що мене більш всього здивувало, що він навіть не «пом’якшив» свої дії елементарними слова «у Вас все добре», «вибачте, але…», ну хоч якось підсолодити пілюлю своїх дій, тим паче, в цей же час, його колега продовжував приймати посилки у інших БЕЗ ОГЛЯДУ. Коли я зателефонувала на Гарячу лінію, спочатку оператор Аліна, потім Вікторія, а наступного дня Альона слово в слово повторювали зміст п. 28 Правил надання послуг поштового зв’язку, а саме: «У разі виникнення ОБҐРУНТОВАНИХ СУМНІВІВ, що відправлення, подане для пересилання, містить заборонені до пересилання вкладення, оператор має право оглянути вміст відправлення у присутності відправника та за його згоди…».Під час спілкування з трьома різними операторами Гарячої лінії, ніхто не надав відповіді, що означає ОБҐРУНТОВАНІ СУМНІВИ. Якщо б правилах було написано, «оператор має право на свій розсуд», тоді зрозуміло. Але якщо є  «ОБҐРУНТОВАНІ», він повинен був мені озвучити, що саме у нього визвало сумнів.
Ще раз переконалася, що Нова Пошта не проводить навчання своїх співробітників, особливо тих, хто працює на Гарячій лінії, стосовно вміння поважного спілкування з клієнтами. Навіщо тримати штат працівників, якщо можна поставити на автовідповідач «зайдіть на сайт і прочитати Правила»?

Гаврилюк Любов
Ваша оцінка :
     

Хочу поблагодарить операторов горячей линии Карину и Дарью, а также группу техподдержки за отзывчивость. При заполнении бланка я совершила ошибку в итоге не могла забрать посылку из почтомата. Девушки помогли мне разобраться, мне также перезвонили из техподдержки и спросили смогла ли я решить свою проблему. В итоге посылка у меня. Большое вам спасибо!

Влад
Ваша оцінка :
     

Люди, будьте обережні з цією “службою” доставки! Такого хамства та обману я ще не бачив. Працюю логістом вже багато років, добре знаю ринок перевезень в Україні та адекватні ціни на доставку. Вирішив поділитися своїм досвідом, щоб інші не потрапили в таку ж ситуацію.
28 травня дзвонив на гарячу лінію Нової Пошти, щоб дізнатися вартість доставки двох колонок (кожна 24 кг, розмір 30×470×450). Оператор сказала, що це коштуватиме приблизно 800 гривень. Все здавалося нормально.

29 травня викликав кур’єра. І тут почалося…

Перше – кур’єр взагалі відмовився забирати колонки, бо виявляється їх потрібно самому пакувати. Ніхто про це не попередив! А про те, що в нормальних клієнтоорієнтованих компаніях існують послуги пакування – Новій Пошті невідомо.

Але найбільший шок чекав попереду. Замість обіцяних 800 гривень мені нарахували 2600! Половина вартості самих колонок за доставку!
Коли передзвонив розбиратися, виявилось що:
1. Вагу чомусь порахували 146 кг замість реальних 48 кг
2. Автоматично накрутили послугу “ПАЛЕТИ” для звичайних колонок
3.Оператори почали м’ятися та перекладати відповідальність один на одного

Серйозно? Для колонок палети? Це ж не холодильники якісь!
В результаті – втрачений день, нерви та повна відмова від їхніх послуг в майбутньому. 
Висновок: якщо не хочете неприємних сюрпризів з ціною та сервісом – обходьте Нову Пошту стороною. Є багато інших компаній, які працюють прозоро та чесно.

P.S. Особливо дивує різниця між тим, що говорять оператори, і тим, що виходить насправді. Схоже на свідомий обман клієнтів.Мабуть, це у них така бізнес-модель – заробляти на довірливості клієнтів.

Тетяна
Ваша оцінка :
     

Доброго дня посилка 20451179147534 була відправлена 05.06 відправник у відділенні з’ясував що отримана буде 06.06 до 18.00год.на це погодились тому що необхідно було саме на цей день і обрали цього перевізника.По треку також було вказано видача у відділенні 06.06 о 18.00 але компанія недоставила в цей день. Зверталися на гарячу лінію ,некомпетентність операторів які перекладають вирішення ситуації один на одного, навіщо тоді вам ця служба.Не рекомендував користуватися послугами цієї компанії а саме Новою поштою якв не цінує своїх клієнтів.Рейтинг 0.

Olha
Ваша оцінка :
     

Четвертого червня зі Львова моєму чоловікові надіслали важливу посилку —
 дорогий камін вагою 200 кг. За послуги доставки зі Львова до Володимира було
 оплачено 2075 гривень, але за ці кошти ми не отримали послуг належної якості.
 Вже п’ятого вона прибула у вантажне відділення №1 Нової пошти у місті
 Володимир на Зимнівській, 5. У суботу мій чоловік, людина з переломом хребта,
 приїхав її забрати вантажним бусом. Працівники Нової пошти просто вивезли вантаж і кинули його на рампі. Жодної допомоги. Жодного працівника поруч. Людину з інвалідністю залишили сам на сам із вантажем у 200 кг! Це — не просто байдужість. Це цинізм і повна безвідповідальність. Так ставитися до клієнтів, особливо вразливих, неприпустимо.

Олена
Ваша оцінка :
     

Отримала посилку у відділенні НП 228, Київ. Працівники Нової пошти додали до суми чека додаткові гроші за якесь тришарове пакування! Що за тришарове пакування, питаю. Ой, телефонуйте на гарячу лінію! На гарячій лінії повідомили, що моя посилка має бути в коробці, з пухирчатою плівкою і скотчем, по факту замовлення було в сірому пакувальному папірці і звичайному тонкому пакетику. Вважаю шахрайством “навішувати” пакування, якого не надається і якого ніхто і не потребував! Я замовляла цукерки типу “желешки”, мені пухирчата плівка точно не потрібна була б, як і коробка! Що взагалі відбувається з НП?! Про такі шахрайські “навішування” упаковки на новій пошті вже ходять легенди. 

Сергей
Ваша оцінка :
     

Львів,Яворів,Новояворівськ,Яворів,Львів,Яворів,Новояворівськ,Кривий Ріг,Київ і на адресу.Треба на Закарпаття.Логістика супер

Мирослава
Ваша оцінка :
     

Дуже і ще раз дуже не задоволена!!! так і хочеться зараз висловитись ненормативною лексикою, хоча користуюсь вашими послугами давно, і різне бувало, але прям такого безпорядку ще не було.

На сайті вказана інформація “Відправляйте посилку не виходячи з дому. Передайте посилку кур’єру і оплатіть… де з переліченого чітко вказано що можна оплатити безготівкою, тобто банківською картою, на місці”.
І тут починається. Приїхали, передала, а оплатити – “Ідіть на відділення або скачуйте додаток, або хай отримувач розрахується”. Я замовляла кур’єра на адрес, не для того щоб потом ще бігати на відділення оплачувати, чи скачувати додатки!!!
Працівник інфо служби, який приймав замовлення проінформував що у кур’єра буде термінал, узгодили що оголошена вартість 500гр, що посилка 26.07 повинна бути на найближчому відділенні до отримувача, ок.
Чому тоді ваш кур’єр без термінала, якщо на сайті розмістили інфо що оплатити можна всіма способами в тому числі і карткою???? Я декілька разів наголошувала що розраховуватись буду я, і банківською картою.
Чому інша працівниця оббріхує попереднього працівника що він нібито надав невірну ініормацію, Чому оголошена вартість посилки не 500 а 1000+ як з’ясувалось. І тут “вишенька на торті”… інформували що 26.07.2025 о 18:00 посилка буде на відділенні в смт Журавне, Львівської обл. Стрийського р-н що 7км від адреси отримувача.
Заявку прийняли 24.07.2025
Забрали посилку 25.07.2025
Сьогодні 30.05.2025 отримувач досі не отримав посилку, а працівниця інформаційної служби відмовлялась надати інформацію де перебуває і за якою адресою дана посилка. Прийшлось декілька раз задати одне і теж питання щоб почути відповідь що посилка в якомусь селищі чи місті Вербовець на якійсь там вул. Попова 11 тобто не там де повинна була бути і нібито вона іде плановим маршрутом. З якого х*ра питаю вас??? Хто вирішив що маршрут повинен бути довшим як 5+ днів, хто вирішив собі його змінити і по якій причині???
І ви ще берете оплату за доставку по Україні???? Ви ще берете оплату за те що замість 2 днів катаєте посилку вже більше 5 днів????
Я “1500” разів запитала коли відправлять посилку, на що відповіли що посилка вирушає сьогодні, тобто 25.07

Вам, такій великій компанії, з такою великою кількістю мереж по всій Україні не стидно пропонувати снижку вибачення вартістю 1грн?????
Ви оббріхуєте своїх же колег, приймаєте нібито скарги, а самі?… Може ще працівнику який приймав заявку зарплату зрізали??
Ганьба такій компанії, яка вказує на сайті брехливу інформацію, і не може забезпечити кур’єрів терміналом.

Борис
Ваша оцінка :
     

Нова пошта перевершила Укрпошту! Але не в кращу сторону… При вартості доставки посилки 1105 грн (посилка вартістю 192тис грн) після отримання сповіщення про доставку у відділення о 9 ранку довелося докласти ЧИМАЛО ЗУСИЛЬ щоб її отримати о 18.10 – через 9 годин! Більше 5 дзвінків у їхню “підтримку”!!! Найгірший сервіс! Найгірше відношення до клієнтів!
Якщо замовляєте щось реально цінне двічі подумайте про вибір компанії доставки.

Олексий
Ваша оцінка :
     

на 2м отд. в Конотопе Сумской, собрались сельские пидоры геи наркоманы, в лице темнокожего пидора Максима Гейенко, который обещает подкрадываться к клиентам сзади тихонько и аккуратно гладить их ниже пояса

Сергій
Ваша оцінка :
     

Жлоби

Світлана
Ваша оцінка :
     

Вітаю!
Велика подяка і повага за професійну роботу пані Костишин Зоряні Миронівні, працівниці Нової Пошти, відділення 59, м.Львова.
Сьогодні 07.08.2025 відсилала маскувальну сітку у зону бойових дій, питання, які виникли при оформленні великої маскувальної сітки вдалося оперативно вирішити завдяки професійним якостям пані Зоряни Миронівни, знання в виконанні роботи, допомога клієнту, швидкість виконання роботи, ввічливість до кожного клієнта роблять позитивний імідж для компанії Нова Пошта.
Окремо дякуємо за терпіння до клієнта, бо затрачений час на виконання оформлення був довготривалим через з’єднання з гарячею лінією, отриманням інформації щодо правильного оформлення деталей відправки і звіту за відправлений багаж.
Люди, це найцінніше, дякуємо Вам пані Зоряно за людяність, Ви прикрашаєте місце Вашої праці в компанії Нова Пошта.
З повагою, Світлана.

Анро
Ваша оцінка :
     

Три години чекаю як за три дні 150 км. привезуть ,pidargy

Олена
Ваша оцінка :
     

Доброго вечора. Вкотре не рекомендую послуги від нової пошти. Посилкі приходять завжди в неналежному вигляді. Остання то взагалі жах, повністю товар розбитий. А за доставку беруть то добрі гроші. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!

Максим
Ваша оцінка :
     

Мав отримати посилку у поштомат у під’їзді. У день доставки прийшло повідомлення, що відправлення (~10 кг) без попередження переадресували на відділення — і не найближче.
Звернувся до підтримки: на відповідь чекав близько 5 годин, щоб підключився фахівець і лише констатував, що «поштомат переповнений». Жодного запитання про зручність, жодних варіантів — перенаправити назад у поштомат, доставити пізніше, коли звільниться комірка, чи обрати інше відділення — не запропоновано. На моє прохання повернути доставку до поштомату відповіді не отримав: лише підключився бот знову до чату в телеграмі, запросив ПІБ і телефон, після чого знову тиша.

Висновок:
— клієнтоорієнтованість — відсутня;
— служба підтримки — відсутня. (верніть нормальний кол-центр де можна вирішити проблема в телефонному режимі, а не чатитись днями)

Тимофій
Ваша оцінка :
     

Сталася прикра ситуація з новою поштою, замовив товар на суму 5 тис грн., провезти потрібно 60 км (габарити в метрах 2х0,7х0,7 і вага десь +- 40-50 кг) нарахували з усім близько 3 тис грн за доставку, думаю ок. По стану здоровя забрати неможу, попросив зробити адресну доставку +3 км, на ранок дзвінок ваша посилка протягом пару годин буде, думаю ок молодці оперативно.
Приїджає посилка вся обдерта (таке як її кажани всю ніч шарпали) думаю ладно некритично і тут водій мені заряджає з вас близько 6 тис за доставку от тут я і опішив звоню тім діячам кажу це як? (вони взяли і тупо все що було пораховано до цього, тобто всі позиції зробили х2 і вагу ВПИСАЛИ 185 кг і це за ПІНОПЛАСТ) ПРИЧОМУ БЕЗ МОГО ВІДОМА! навіть незахтіли хочаб попередити за це дійство, назараз поки у відповідь мороз, водій почувши ситуацію сам в шоці каже сорі я взагалі невкурсі мені тільки суму сказали яку забрати, вирішив водія вже нетримати дав кошти, але написав претензію з поясненням зараз чекаю від нової пошти повернення коштів з офіційним поясненням, а поки думаю поділюся відгуком, якщо ту частину коштів не вернуть то прийдеться прийняти рішення відмовитися від їх послуг, занадто дорого то коштує!

Ті 6 тис грн краще своїм заплачу за годину/другу дороги яку потрібно витратити забрати (60 км).

Питання, хто зтикався з тим? і як виходили з такого?

Наталія
Ваша оцінка :
     

Я дуже обурена, як зараз працює «Нова Пошта». Уже 3–4 дні моя посилка не може дійти до мене. Я кілька разів телефонувала — обіцяли, що скоро буде. Вчора приїхало тільки 2 ящики, хоча з Америки відправлено 4.

Кур’єр повідомив, що доставка лише «до під’їзду». Вперше з таким стикаюсь! Раніше завжди доставляли прямо додому. Щоб підняли вантаж, довелося доплатити ще 200 грн. Це неприпустимо.

Обіцяли, що третій ящик доставлять наступного дня. Але він так і не приїхав. Дзвоню у службу підтримки — ніхто не відповідає.

Ставлю оцінку 0 за таку «роботу». Замість якісного сервісу отримала нерви, витрачені час та додаткові витрати.

Іванка
Ваша оцінка :
     

НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВАМ КОРИСТУВАТИСЯ НОВОЮ ПОШТОЮ
В НОВІЙ ПОШТІ ОТРИМАЛИ ЗЛАМАНУ,РОЗБИТУ ПОСИЛКУ
НОВА ПОШТА НЕ НАДІЙНИЙ ПЕРЕВІЗНИК
В НОВІЙ ПОШТІ ЗАВИЩЕНА ЦІНА ЗА ДОСТАВКУ ПОСИЛОК

Іванка
Ваша оцінка :
     

В “Новій Пошті” постійно запаковують посилки в величезні коробки в два рази більше ніж треба для посилки та накидують в всередину коробки купу жмаканого коричневого паперу , заповнюючи половину простору коробки . 
Не дозволяють людям відправляти посилки в своїх коробках та упаковках , кажучи те що вони відсилають лише у своїх .

Немає ніякого толку від вашого жмаканого коричневого паперу .
В “Новій пошті” розбили мою ікону , це був подарунок від мого друга . Отримали все разламане та кусками посипалося скло .
Як це можна так кидати посилки ?

Світлана
Ваша оцінка :
     

Добрий день! Хочу поскаржитися на роботу Нової Пошти!!! Зробила замовлення на поштомат два тижні тому, але отримати її досі не можу, тому що Нова пошта не доставляє посилку на зазначений поштомат перекидаючи її на інший. Хоча доставка по місту Києву.

Наталія
Ваша оцінка :
     

Звонила оператору і уточнювали питання чи роблять доставку без ліфта на другий поверх, сказали що так робимо, потім подзвонив картер та сказав що доставку не підіймають на другий поверх бо перевищує вагу. Це була новина для нас та здивування. Подзвонили ще раз оператору сказали проблему на що була відповідь що без ліфта не заносять до квартири. Дуже дивно , одні сказали що заносять інші що не заносять🤨

Света
Ваша оцінка :
     

Загальна відмітка Жахливо при такій кількості відгуків… це цілком справедливо…
 
Без попердження перенаправили посилку за 10 км від міста яке було вказано для отрмання… Потім два дні не могли доставити посилку… Все дзвонили, брехали що курʼєр привезе. наш бок… і опа… ніхто нічого не привіз….Як це? 
Це місто мільйонник… де на кожного кроці поштомат і відділення… В поштомат який біля дома ( під підʼїздом) і іншій в підʼїзді ( через 5 метрів) так і не доставили за 2 дні посилку…. 
Заблокували переадресацію в додатку… 

Прочекала кірʼєра , якого вони самі мені запропонували весь день….і ввечері почути зі сміхом : Вибачте, але іхто не приїде……
А до цього в дім приїздили 3 рази курʼєр який привозим посилки і 2 рази курʼєр який забира… І щось в них не склалось????
Шановне руководство! Ваші працівники не вміють вирішувати проблеми, які вони самі собі складають… не вміють спілкуватися…. коли ти їм наводиш факти, вони не знають що казати….

Павло
Ваша оцінка :
     

Хочу поділитися гірким досвідом користування поштоматів Нової Пошти.
Робив замовлення на одній з інтернет крамниць.
В мене не відкрилася комірка, звернувся в підтримку, вони сказали надішлють спеціаліста.
Отримання не підтверджував, але вони самі через 15 хвилин після скарги підтвердили отримання і продавець отримав гроші.
Дзвонять на наступний день кажуть був технік ничого не знайшов, ви “лох”, компенсації не буде, типу ми не можемо перевірити чи не забрали ви її самі. Як я її міг забрати якщо комірка не відкрилася? А може то технік її вкрав і сказав нічого там не було?
Хоч і не великі гроші, але всеодно осад залишився.
Комірка не відкрилась, вони самі підтвердили отримання, я не натискав підтвердити, гроші продавець отримав, а мене розвели.
Будьте обережні, та краще замовляйте на відділення, там хоч камери є.

1000035719
Олександр
Ваша оцінка :
     

Увага всім користувачам Нової пошти з’явилася нова афера для викачування грошей з клієнта, все дуже просто,вам приходить палетна посилка, і ви про це дізнаєтесь коли вже вам нараховують зберігання , на питання чому неприйшло повідомлення про доставку вам відповідають що вам відправляли але ви не отримали і що ЦЕ ВАША ВИНА що ви не отримали повідомлення і ви будете змушені платити по 100 грн в день НП. Особливо хочу звернути увагу інтернет магазинам на дану проблему тому що не всі клієнти готові будуть платити і тому у вас буде великий процент повернення завдяки нечесній поведінці НП

Віталій
Ваша оцінка :
     

Нова Пошта. Поштове відділення №8 (до 30 кг) м. Вінниця, Вінницька область. Багато разів користувався послугами даного відділення. Відправляв, отримував речі, та продукти харчування. Сьогодні прийшов до відділення передати на Одесу продукти харчування: Качку запечену(домашню), кусок сала, м’ясо заморожене, ковбаса з рубленого м’яса копч.,3 кг меду в прозорому пластиковому відерці( придбав на ринку у людей, які тримають пасіку), різні закрутки (домашні)в банках, 1 бут.вина та бренді, яке жінка привезла із Германії. Хлопчина, який працює на відділенні та жінка, яка назвалась завідуючою відділення, сказали що: -,” Качку передавати треба в вакуумі, і з маркіровкою(штрих кодом) тобто куплена в магазині, те саме стосується ковбаси сала, м’яса та меду.На питання, де на ринку взяти вакуум та штрих-коди, якщо купуєш продукти харчування в сільських людей? Відповідь:- “Я, не знаю, у нас заборонено приймати також продукти невідомого походження.” Виходить куплену курку гриль в магазині, вони знають як походила і звідки та курка, чи мед який у банці під штрих кодом…Одне стає ясно, що НП працює не для людей і не для підтримки сільської натуральної продукції. Після цього, користуватися НП немає бажання. Система проти людей а НП частина системи.

Востаннє змінено 2 місяців тому користувачем Віталій
Олена
Ваша оцінка :
     

Замовила взуття в інтернет-магазині, не підійшов розмір, оформила Легке повернення. Тут все ок. Мені прислали інший розмір, в такій самій коробці як і вперше, те саме взуття, але вартість послуги вже нарахували не 80, як вперше, а 110 грн. Нагадаю, коробки і вміст ідентичні. Питаю, а чому так. Відповідь: вказали більші габарити. Питання НАВІЩО? Хто і як вказує ці габарити? Ви їх зі стелі просто берете? Чому я маю хоч і небагато але переплачувати? Це можна написати що завгодно і тупо здирати гроші. Гаряча лінія на скаргу просто відморозилась.

Надія
Ваша оцінка :
     

Співпраця з юридичними особами на нульовому рівні. Взагалі не можливо дійти якогось конценцусу з НП. Менеджера в питанні заключення договору – НЕКОМПЕТЕНТНІ!!!! Працюю на 2х підприємсятвах, і всюду одні й ті ж проблеми!!!! 

Іра
Ваша оцінка :
     

Перш ніж користуватися даною компанією потрібно добре подумати,як зберегти своє здоров’я…Якщо цього не зробити вчасно,то краще все кинути і тікати…такого собі дозволити не можуть навіть в колхозі,на городі,і на смитнику…

Іра
Ваша оцінка :
     

Ця компанія (а вірніше декілька співробітників),може допомагти зробити так що будуть проблеми і колхозі,і на смитнику,і в сараї…У мене за день 50 смс від них не зрозумілого характеру(нема на разі з ними контактів),я шлю назад вони мені,я спочатку думала помиляються… Будьте обачні, бережіть здоров’я,це одно из…50смс на не діючого клієнта в день🤭

Олександр
Ваша оцінка :
     

Доброго дня! Було б чудово якщо відкрилось відділення НП в місті Києві за адресою вул. Антановича 176 ТРЦ Океан Плаза .

Юлія
Ваша оцінка :
     

Нова пошта 334 відділення місто Київ, працівник Валерій Виговський поводив себе по хамськи, грубіянив, проявив непрофесіоналізм та низький рівень компетентності по відношенню до клієнтів. Нажаль, Нова пошта підтримує таку поведінку працівників та підриває довіру та зацікавленість у користуванні послугами.

Сергій
Ваша оцінка :
     

Дно компанія!

Юлія
Ваша оцінка :
     

Ваша “компанія” взагалі не має ніякої поваги до людей !
Всі працівники говорять різні версії .
Невже ви не можете налагодити свою роботу,і почати бути з клієнтами з повагою 🥺 Сьогодні повністю забрали всі нерви (

Ірина Басанська
Ваша оцінка :
     

Замовила посилку, оплатила через nowaPey, прийшла пошкоджена, зробила повернення посилки, повернення оформили через 4 дні, пройшло 19 днів а кошти так ніхто і не повернув, гаряча лінія сказала що повернуться на протязі 10 днів, а коштів і немає. Навіщо робити такі функції які потім не можете довести до нормально.

Олег
Ваша оцінка :
     

Щойно відвідав нп Комишуваха 1 вул квітнева 14 що в Запоріжській області. Виникла проблема з пошуком доручення на моєму айфоні. Молодий чоловік, працівник відділення, дуже мені допоміг, швидко знайшов доручення, оперативно видав посилку і отримав оплату. Молодець. Я йому дуже вдячний. Але тут з’явився «начальник» і нагримав на нього при мені, мовляв він займається не своєю справою. Це було сказано грубо і в мою сторону. Я почуваю себе ніяково і мені шкода цього гарного молодого оператора. Я не знаю яку оцінку дати відділенню вцілому. Сподіваюсь що керівництво НП робереться в ситуації і захистить свого старанного, чемного працівника.

Незалежний сайт відгуків України