Ювелірна компанія Aurum

Ювелірна компанія Aurum

Основа філософії бренду – вишуканий асортимент, здатний задовольнити побажання кожного клієнта. Завдяки детальному підбору виробів із найкращих колекцій заводів – виробників України, в мережі «AURUM» Ви знайдете індивідуальну прикрасу, здатну створити неповторні емоції від володіння ним.

Професійні консультанти, знавці ювелірної історії, допоможуть гостям підібрати прикраси, які відповідають їхньому характеру та темпераменту та підкреслять індивідуальний стиль.

Ви завжди можете розраховувати на індивідуальний підхід та комфортну атмосферу під час вибору ювелірних виробів. Компанія «AURUM» постійно вдосконалює та розширює модельний ряд!

Ювелірна компанія «AURUM» – найкращі колекції від українських виробників!

3.7 9 голоси
Загальна оцінка
Підписатися
Сповістити про
guest
10 Відгуки
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Поліна
Ваша оцінка :
     

Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не був у використанні, чек і бірка в наявності на місці. Роботу менеджерів не хочу навіть коментувати, тому що я великий шанувальник ювелірних виробів, але з такою безвідповідальною роботу – стикнулася вперше. Один з менеджерів ( оскільки щоразу доєднувався хтось новий в діалог, очікування відповіді декілька годин, а то і днів, а потім постійні запитання від нових менеджерів , чи можете описати, що трапилося, це жахливо непрофесійно) запропонував вирішення ситуації наступним чином: здійснити курʼєрську доставку в Київ ювеліру компанії, який проведе експертизу, і у випадку виявлення браку, буде проведений обмін на аналогічну прикрасу. Відправка була здійснена 7.07.2024 Новою Поштою. Ювелір компанії відмовлявся тричі від зустрічі з курʼєром, і нарешті отримав виріб тільки 18.07.2024, і отримав не він, а один з працівників, як пізніше змогли розібратися менеджери, які також не мали жодного розуміння, що там взагалі відбувається. Після проведення експертизи їхній ювелір підтвердив брак товару, і мені було запропоновано обмін, але не на аналогічну прикрасу, а на іншу, можливо з доплатою з мого боку, оскільки аналогічного браслету більше не було в наявності. Я розглянула можливі інші варіанти прикрас, проте, коли я обрала інший ювелірний виріб, менеджер мені намагався пояснити, що обмін на прикрасу, яку я обрала можливий, але різниця в сумі ( оскільки наступна прикраса дешевше) поверненню не підлягає, я можу, або обрати іншу, або спробувати обрати на 200 грн додаткову прикрасу. Такий варіант мені не підходить, тоді я повідомила менеджера, що я не хочу більше з компанією співпрацювати, і вимагаю повне повернення коштів. Про те, що я не одноразово просила менеджерів звʼязати мене з кимось з керівництвом, щоб питання було закрите- я взагалі мовчу. Мені тільки надсилали електронну пошту, куди я можу написати, але всі ми прекрасно знаємо, як «часто» реагують на повідомлення на електронній пошті.Також був запропонований варіант, повернути різницю коштів бонусами, це також не підходить, оскільки я не хочу продовжувати користуватися послугами компанії, тому що не має гарантії, що наступний ювелірний виріб прийде без браку. Як результат, кошти я оплатила, браслету я більше не маю, і відмова в поверненні коштів.

Це все вже триває більше місяця, і потрачено дуже багато моїх сил і нервів, і ще стільки ж буде потрачено, тому що я достатньо принципова, і питання навіть не в коштах, а в ставленні до клієнта, в вседозволеність, якщо бажає отримати за власні кошти браковану прикрасу і спалити нервові клітини- тоді Вам точно потрібно спробувати в них щось придбати, в іншому випадку – оминайте цю « ювелірну компанію», або пожалієте як і я, що взагалі звʼязалися з ними.

Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не був у використанні, чек і бірка в наявності на місці. Роботу менеджерів не хочу навіть коментувати, тому що я великий шанувальник ювелірних виробів, але з такою безвідповідальною роботу – стикнулася вперше. Один з менеджерів ( оскільки щоразу доєднувався хтось новий в діалог, очікування відповіді декілька годин, а то і днів, а потім постійні запитання від нових менеджерів , чи можете описати, що трапилося, це жахливо непрофесійно) запропонував вирішення ситуації наступним чином: здійснити курʼєрську доставку в Київ ювеліру компанії, який проведе експертизу, і у випадку виявлення браку, буде проведений обмін на аналогічну прикрасу. Відправка була здійснена 7.07.2024 Новою Поштою. Ювелір компанії відмовлявся тричі від зустрічі з курʼєром, і нарешті отримав виріб тільки 18.07.2024, і отримав не він, а один з працівників, як пізніше змогли розібратися менеджери, які також не мали жодного розуміння, що там взагалі відбувається. Після проведення експертизи їхній ювелір підтвердив брак товару, і мені було запропоновано обмін, але не на аналогічну прикрасу, а на іншу, можливо з доплатою з мого боку, оскільки аналогічного браслету більше не було в наявності. Я розглянула можливі інші варіанти прикрас, проте, коли я обрала інший ювелірний виріб, менеджер мені намагався пояснити, що обмін на прикрасу, яку я обрала можливий, але різниця в сумі ( оскільки наступна прикраса дешевше) поверненню не підлягає, я можу, або обрати іншу, або спробувати обрати на 200 грн додаткову прикрасу. Такий варіант мені не підходить, тоді я повідомила менеджера, що я не хочу більше з компанією співпрацювати, і вимагаю повне повернення коштів. Про те, що я не одноразово просила менеджерів звʼязати мене з кимось з керівництвом, щоб питання було закрите- я взагалі мовчу. Мені тільки надсилали електронну пошту, куди я можу написати, але всі ми прекрасно знаємо, як «часто» реагують на повідомлення на електронній пошті.Також був запропонований варіант, повернути різницю коштів бонусами, це також не підходить, оскільки я не хочу продовжувати користуватися послугами компанії, тому що не має гарантії, що наступний ювелірний виріб прийде без браку. Як результат, кошти я оплатила, браслету я більше не маю, і відмова в поверненні коштів.

Це все вже триває більше місяця, і потрачено дуже багато моїх сил і нервів, і ще стільки ж буде потрачено, тому що я достатньо принципова, і питання навіть не в коштах, а в ставленні до клієнта, в вседозволеність, якщо бажає отримати за власні кошти браковану прикрасу і спалити нервові клітини- тоді Вам точно потрібно спробувати в них щось придбати, в іншому випадку – оминайте цю « ювелірну компанію», або пожалієте як і я, що взагалі звʼязалися з ними.

Каріна
Ваша оцінка :
     

Гарний магазин та хороші знижки перед новим роком були. Купили з чоловіком ось такий мені подаруночок! Дякуємо за гарне обслуговування в ТРЦ Oasis

photo_2024-09-25_15-32-08
Ірина Чорновіл
Ваша оцінка :
     

Сьогодні була в магазині ТРЦ Gagarinn Plaza Одеса, купувала сережки. Дуже привітні дівчата, вибрала собі такі. Ціна зі знижкою дуже хороша, якість бездоганна. Ніжні та дуже красиві.

photo_2024-09-25_15-32-07
Наталія
Ваша оцінка :
     

Це жесть , знущання після ремонту сережок , які я після покупки поносила два тижні , повернули вироб з дефектом одного з камінців , представники компанії звинуватили , що я за два дні після ремонту пошкодила камінець сама , в голову не вкладається , я що гризла його , чи що ? Хамлять менеджери

Люда
Ваша оцінка :
     

Дуже гарне обслуговування, а головне вибір, дійсно відрізняється від інших мереж. Цінник теж гарний, є різні позиції на різні смаки так би мовить) Отримала дуже гарну знижку на каблучку, дякую!

Alina
Ваша оцінка :
     

Сьогодні робила покупку в ТРЦ Квадрат NEOДівчатка привітні, дуже зацікавлені в клієнті. Переміряла все, чого душа бажала та не пішла з пустими руками)))

photo_2024-09-25_15-32-12
Полінка

Дуже гарні, я собі теж купила по гарній знижці.

photo_2024-09-25_15-32-09-2
Віка
Ваша оцінка :
     

Нещодавно купували хрестик на хрестини через інтернет магазин,все прийшло швидко ,гарне пакування. Вигідна ціна.

Віка
Ваша оцінка :
     

По супер-гарній знижці купила собі ось таку красоту. Дуже гарна якість, цінник завжди нижче чим в інших мережах. Купую вже другу прикрасу тут – все супер.

photo_2024-09-25_15-32-16
Тетяна
Ваша оцінка :
     

Вперше зіткнулися з таким безвідповідальним ставленням до клієнтів.
Чоловік придбав каблучку для урочистої події, поцікавившись чи підлягає прикраса обміну, в разі якщо не підійде розмір.
Продавець запевнила, що у будь-якому магазині ювелірної компанії AURUM можна буде зробити обмін.
Каблучка виявилася завелика і так, як чоловік військовий і є критичні обмеження по часу, тож ми без зволікання звернулися на гарячу лінію компанії AURUM і замовили необхідний розмір та повторно уточнили умови обміну. Нам повторили, що достатньо мати безпосередньо виріб, бірку, чек та сертифікат на камінець.
Прибувши до магазину- виявилося, що все аж занадто не просто. Треба здати придбаний нами виріб на експертизу доказовості оригінальності каблучки і лише після цього можна буде зробити обмін.
Тож, наші претензії до роботи компанії:
– двічі, з різних джерел вашої компанії, було повідомлено про умови обміну, які категорично некомпетентні і оманливі;
– яка це така експертиза, тривалістю у два тижні;
– був витрачений безцінний час на прослуховування розмови з оператором гарячої лінії, з продавцем ,яка продала каблучку, виявлення достовірності того, що нас обманули і це підтвердила служба компанії і єдине , що нам повідомили, що нічого зробити не можуть . Що є стандарти і від них компанія не відступає і крапка. Жодних пропозицій залагодити і вирішити казусну ситуацію не було запропоновано. Ми пішли з тим, з чим і прийшли, оскільки не маємо часу стільки чекати.
Ювелірна компанія АURUM взагалі не знає , не вміє і не бажає орієнтуватися на клієнтів.
Хто придбав виріб і залишився задоволений – Вам просто винятково пощастило!!!

Незалежний сайт відгуків України