Нова Пошта

Нова Пошта відгуки клієнтів

Нова Пошта – це компанія з логістики, яка працює в Україні з 2001 року. Компанія пропонує широкий спектр послуг, включаючи:

  • Доставку документів, посилок та вантажів
  • Упаковку і зберігання вантажів
  • Поштові послуги
  • Послуги кур’єрної доставки

Ключові характеристики Нова Пошта

  • Лідер на ринку: Нова Пошта є лідером на ринку експрес-доставок в Україні. Компанія має понад 1200 відділень по всій країні.
  • Широкий спектр послуг: Нова Пошта пропонує широкий спектр послуг, що дозволяє клієнтам вибрати оптимальний варіант для своїх потреб.
  • Висока якість обслуговування: Нова Пошта прагне до того, щоб забезпечити своїм клієнтам високоякісне обслуговування. Компанія має сучасне обладнання і висококваліфікований персонал.

Переваги Нова Пошта

  • Широкий вибір послуг
  • Висока якість обслуговування
  • Доступні ціни
  • Надійність

Унікальні особливості Нова Пошта

Нова Пошта пропонує кілька унікальних особливостей, які відрізняють її від інших компаній з логістики:

  • Розширена мережа відділень: Нова Пошта має понад 1200 відділень по всій Україні, що дозволяє клієнтам швидко і легко відправити або отримати посилку.
  • Доступні ціни: Нова Пошта пропонує доступні ціни на свої послуги, що робить її привабливим варіантом для клієнтів.
  • Програма лояльності: Нова Пошта пропонує своїм клієнтам програму лояльності, яка дозволяє накопичувати бонуси за покупки і обмінювати їх на знижки.
1.5 11 голоси
Загальна оцінка
Підписатися
Сповістити про
guest
13 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Володимир
Ваша оцінка :
     

Не доставляють посилки з Китаю по адресу, хочуть щоб ти сам забирав або з поштомата або з відділення, якщо хочеш переадресувати з поштомата на відділення то дана послуга платна, а то що на посилці домашня адреса нікого не хвилює. Після 5 днів посилка з поштомата їде на відділення, але чомусь навіть не на те що тобі знаходиться ближче. Дзвониш на гарячу лінію до тебе відповідають повишеним тоном. Скаргу по даному питанні кажуть що не приймають бо вона не обгрунтована.
Можна б було в Китаї обрати доставку не новою поштою, 100 процентів вибрав би іншу службу доставки. Укрпошта і та може посилки носити по адресу а нова пошта хоче щоб ти сам бігав шукав свої помилки. Коротше кажучи квест ще той! Не рекомендовано до співпраці дану компанію!

Аліна
Ваша оцінка :
     

Більше ніколи не буду зв’язуватися – це просто жах! В мене нема слів просто – мало того що більше двох неділь їхала та посилка та так і не доїхала – її просто нема. Я не знаю де її шукати. Це не сервіс – це дно. Не лізьте на міжнародні перевезення – катайтеся собі по Україні. Я звісно цього так не залишу – всі соц.мережі повідомлю, в суд подам

Аліна
Ваша оцінка :
     

Мало того, що ціни вже перевищують всі очікування – так і сервісу нормального нема.

Аліна
Ваша оцінка :
     

Хочете десь шукати свою посилку по Європі і не знайти її – скоритайтеся послугами нової пошти!!!!! Як вам таий слоган?

Яна
Ваша оцінка :
     

Пошта працює на великий 0, постійно відправляю посилки до Краматорська, ще на початку грудня посилки приходили за 26-40 годин, а зараз це жах як приїде в Слов’янськ то може там сутки простояти чекаю вже 48 годин, а вона тільки до Слов’янська доїхала…

Юрій
Ваша оцінка :
     

Останні враження не приємні, ціни на доставку ростуть а терміни тільки збільшуються. Відправлення прийшло в Київ і цілу добу знаходиться там перед відправкою в інше місто. Чим різниця з укрпоштою? В ціні і все…

Артур
Ваша оцінка :
     

Жахливий сервіс, мали доставити посилку до 12:00, але не відправили через те що в них були проблеми з маркуванням

Олександр
Ваша оцінка :
     

Мало того, що ціни ростуть. Так ще й спіціально помиляються з адресою, а потім кажуть “відправник повинен був перевірити”.
Замовив у поштомат, зробили адресну доставку щоб доплатив за кур’єра. Тобто вони намагаються якомога більше грошей заробити різними способами.

HALYNA

Мені перепакували в іншому пункті створену відправником 5,6кг у величезну коробку,запхали оберемок бумаги для збільшення об’єму та ваги,записали22,22кг.Гаряча лінія запевняє що габарити пакунка такі як коробка(небачивши того),кажу що є зафіксоване відео та фото розпаковку то всеодно запльовують очі що все правильно.Нікому не рекомендую користуватись послугами нової пошти 👎

Світлана
Ваша оцінка :
     

Вітаю, нажаль ми дуже рідко висловлюємо слова вдячності у відгуках, частіше все є таки негативний досвід. Але пора це змінювати : сьогодні я хочу подякувати HR департаменту компанії НП за правильний підбір працівників та батькам деяких працівників за виховання справжніх ЛЮДЕЙ.
Моя сьогоднішня ситуація підтвердила, що не дивлячись ні на що в серцях живе сміливість до прийняття самостійних рішень. ДЯКУЮ❤️

Роксолана
Ваша оцінка :
     

Відправляла в Україну з закордону свої ж вживані речі в трьох коробках (20810000067795, 20810000074014, 20810000067744) за кожну оплачено 61 євро Новій Пошті. Всі коробки були відкриті і в кожній речі перебиралися або на митниці, або працівниками Нової Пошти. В результаті, з однієї з коробок пропала ціла коробка вживаної косметики і лаків для нігтів. Немислимо, але голота з Нової Пошти спокусилася навіть на вживаний дезодорант, пудру і віск для волосся, а також упаковку прокладок! Украдений цілий набір вживаних лаків для нігтів ORLY (12 флаконів), змивка для нігтів ORLY, розчинник для лаків ORLY. Найбільше вразило, що вкрали навіть пляшку з вживаним добривом для орхідей і флакон для швидкої реанімації рослин. Звісно, крали те, що задекларовано за мінімальною ціною, бо лаки я задекларувала як вживані, а косметику взагалі не декларувала. Подала заяви онлайн і оффлайн, проте більше з ГОЛОТОЮ справ не матиму. На кожному кроці трублять про відкриття нових відділень в Європі, але ГОЛОТА сервісу так і не навчилася надавати. Бажаю Новій Пошті швидкого банкрутства!

Роксолана

ДОПОВНЕННЯ

Компенсація Nova Global,

Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів – https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те “як ми дбаємо про наших клієнтів”.

А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад – https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з”ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.

Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!

Tanyawwe
Ваша оцінка :
     

Довго не наважувалася писати цей відгук, бо не хотілося псувати репутацію НП. Але моєму терпінню та витраченим нервам настала межа! Вже ДЕКІЛЬКА років кур’єри доставки від НП по Чернівцям просто знущаються. Я маю можливість отримувати свою доставку в любий день зранку до 17.00. і пробувала багато разів виставляти різний час доставки до 17.00, бо після цього часу просто дома нікого немає. Але ж кур’єр постійно ігнорує вибраний час доставки і каже, що привезе з 20.00. до 21.00. Багато раз зверталася на горячу лінію НП, оператори приймають звернення, намагаються повпливати на цю кур’єрську доставку. Але нахабство цієї доставки неперевершене!!! Вони ігнорують представників НП також! І вже кілька років поспіль мої замовлення з курьєрскою доставкою НП до Чернівців по Україні доходять за 1 день, а по Чернівцях я через купу звернень та витрачених нервів отримую за 3-4 дня знаходження її в Чернівцях. І щоб зрозуміло було, що це не щось моєю адресою не так, уточню. Кожен місяць я отримую багато всього різними кур’єрськими доставками від: Сільпо, Укрпошти, Епіцентру, доставку води, Мейкап. І з ними ВСЕ добре!!!!!!! А з кур’єрською доставкою від НП це просто жах!!!!!!! Бо ці кур’єри ведуть себе нахабно, неадекватно та й ще невічливо!
Нижче прикріплюю скрін, що мені прислали сьогодні з доставки після кількох звернень на гарячу лінію НП. І навіть після цього знахабнілий кур’єр мені повідомив, що привезе доставку не раніше 8 вечора!!!

1000038838
Незалежний сайт відгуків України